0524-522252 info@i-beheer.nl

De tijd dat er alleen tijdens ‘kantooruren’ werd gewerkt, ligt al lang en breed achter ons. In veel bedrijven draait de business dag en nacht door. Ook IT-systemen moeten vaak 24 uur peg dag beschikbaar zijn. Automatisering zorgt voor veel gemak, maar het maakt u als bedrijf ook kwetsbaar.

Domino-effect
Want of het nu gaat om een geautomatiseerde productielijn of om financiële software: als er plotseling een server platligt, kan dat een boel ellende veroorzaken. De productie komt tot stilstand, chauffeurs moeten wachten, afnemers krijgen hun bestelling niet op tijd binnen. Kortom: een domino-effect dat u handenvol geld kan kosten.

Servicedesk: snel en vakkundig
Bij I-beheer begrijpen wij als geen ander hoe ingrijpend een storing in uw IT-omgeving kan zijn. Daarom staan wij letterlijk dag en nacht voor onze klanten klaar. Heeft u tijdens kantooruren een vraag of probleem, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk, waar onze ervaren en gemotiveerde medewerkers u graag en snel verder helpen. Zij kennen de automatiseringssituatie in uw bedrijf en weten met welke hard- en software uw onderneming werkt. Meldingen over storingen of incidenten worden direct opgepakt en in 99% van de gevallen kan het probleem dezelfde dag nog worden opgelost.

Dag en nacht bereikbaar
Maar ook als zich buiten kantoortijden een bedrijfskritische storing voordoet, garanderen wij een snelle en vakkundige service. Voor klanten met een beheercontract is onze storingsdienst 24/7 beschikbaar, 365 dagen per jaar. Bij een acuut probleem komen onze medewerkers onmiddellijk in actie. In veel gevallen kunnen zij de storing op afstand verhelpen. Is dat niet het geval, dan komt er iemand naar uw bedrijf toe om het probleem op te lossen.

Wilt u ook niet langer in de kou staan bij een IT-storing, ongeacht de dag en het tijdstip waarop deze optreedt? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.